GILA Lace

Assalam.

Entah dari mana saya belajar LACE ni. Tapi ia memang membuatkan saya >.< GILA Bandung dan Jakarta. Bila lah boleh FLY! Tapi ditakdirkan Allah anak saya dah ikat kaki saya, dia kata mama sila bersabar ya!

Saya sebenarnya GILAkan lace. Erk. Ok, lelaki sila shuh! Memang patutla ustazah kata perempuan ni suka kilat-kilat blink blink kan… Ades. Memang sangat geram!

21309_538648019510927_499301975_n

248196_538648036177592_1648321795_n

308671_538642699511459_645689644_n

309899_538648012844261_1106079144_n

934064_538648112844251_514371863_n

945160_538640632844999_1816920_n

Dalam masa-masa ini saya rasa fanatik dengan kehalusan seni Indonesia dan Vietnam. Saya pernah membeli buku-buku yang mengajar teknik menjahit manik, sulaman dan menjahit skirt baju tudung dsb. Bila nak praktis benda ni.. Rasa aduh, susahnya!

Sampai rasa tak berbaloi nak jual dengan harga ciput macam dalam Internet. Hehehehe. Mukena telekung yang Bella Ammara jual tu pun rasa geram nak beli. Aiseh, again, lelaki sila shuh!

Heh, entah lah. Satu tektik untuk sedapkan hati semua ahli keluarga saya ialah JANGAN beli sikit. Beli BANYAK dan MURAH!! Huhuuuuuuuuu~ Dan, BERNIAGA. Wakaka. Maka dari mana saya belajar nak berniaga ni? Dari situlah.

Em, anda boleh LIKE Azah’s Collection. Bertaburan iklan semua tak ada kaitan (o.0)v

Dan jangan lupa..tengok ALBUM terkininya mengenai LACE.
Terbang tinggi ! ^_^

This entry was posted in Pelbagai. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s